Våffeldagen

Tok tok, här på jobbet bestämde vi oss för att göra något tokigt. Vi åt våfflor till kvällsmat så det kändes nästan som våffeldagen idag (för annars äter jag nästan aldrig våfflor). Det har jag inte ätit på hundra miljarders år. Mycket gott och jag brände inte en enda. Jag ska villigt erkänna att jag inte är bra på att steka pannkakor eller att grädda våfflor, det är en teknik som jag icke behärskar, icke icke!Men ja, denna gången blev det ivf hela våfflor. Det gäller bara att laga de med kärlek, då blir det allra godast. Till blev det vipsgärdde och hallon, MUMS MUMS!Känner mig lite rultig nu så här precis efter!

Annars var dagen mycket trevlig, lunchen var  mycket trevlig, fick catch up. Vi ses alltför sällan och det säger man varje gång man ses,hihi!

Dock får mellandags rean ett minus, jag orkar fan inte med det där. Det är ju helt jävla värdelöst säger jag. Jag handlar sällan saker på rean, orkar inte bröta runt bland alla människor. Sen hittar jag oftare kläder som inte är på rean, då är det ju en ren och skär förlust affär. Därför var inte jag och S så i tagen, jag köpte inget!Lite stolt ät jag allt, brukar alltid bli något litet....alltid finns det något man behöver litegrann, right?

Nu sitter jag här som herren på täppan och jäser!Mätt, belåten...=) Har lite kvar av de där tråkkänslorna i mig, det är en känsla som gnager i mig men den kommer försvinna snart hoppas jag!!!Det är ju inget så kan ju inte gå och vara ledsen för ingenting ju!

Ha en trevlig kväll!!!

X


Kommentarer
Postat av: sara

låter väldigt gott det där med våfflor, ibland måste man toka till det så där på fredagskvisten.. Förstår vad du menar med den där känslan, nåt som liksom ligger där och väntar men man vet inte vad det är.. Jag tänker att det nog är det nyår som spökar, dags att göra bokslut och fundera på vad som väntar härnäst. Men ibland vore det bra om känslor kunde tala, då slapp man undra så mycket...

2006-12-29 @ 20:24:44
Postat av: Karin

Sara: ja, ett bokslut ska det bli, mycket gammalt groll som ska begravas en gång för alla känner jag. Ja, gud tänk om känslor kunde tala!¨Då skulle jag kunna veta vad som försigår just nu...men jag hopas på bättring snart, eller att känslan förlöser sig!hepp hepp!

2006-12-29 @ 21:52:14
Postat av: Anja

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback