Tok på stan

Ja ni, julhandeln är helt hysterisk. Usch, jag gjorde det jag skulle sen skyndade jag mig hem. Fy för trängseln och pengaspenderingen som inte är utan dess like.Jag hittade ivf fina julklappr till fina priser som jag tror mina nära och kära kommer tycka om. YAY! Känner mig mycket nöjd och belåten för att det blev så smärtfritt.

jag fick också två roliga saker att skratta åt

1. I Göteborgs är det just nu indianer högt och lågt, de spelar flöjt,sjunger och har värsta skrudarna på sig. De turnerar la runt så ni har säkert sett  de med. Idag när jag gick förbi indiangrupp numero 1 stod "hövdingen" och pratade i mobil, hihi...jag knäckte mig totalt. Började skratta för mig själv för det såg så tokigt ut!

2. På bussen hem satt jag snett emot en alkoholist, jag ser hur han tar fram en 7,3 ur en påse och öppnar upp där på bussen. Det dröjer inte länge förrän han knackar mig på axeln och sätter burken framför mig och säger vill du smaka? =) Jag höll god min och sa tack men nej tack, det var snällt att du frågade.

Ja, det mitt folk är vad julen handlar om. Att dela med sig av både stort och smått. Något att tänka på,hihi!

Nej, nu ska jag slå in klappar!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback