Tok i tomteskogen!

Gud, en afterwork kan alltid eskalera och bli något annat. det blev det idag.

Vi hamnade på ett gott litet ställe med billiga priser. vi drack och åt lite. Sen blev det ännu ett billigt ställe.....

Sen bestämde vi oss för att gå till Gretas. För alla er som inte är familiar med Gbg så är Gretas ett ställe för homosexuella. Alltså inte bara men deras främsta målgrupp är la det. Det var tokroligt där, både jag och M var ganska trötta och tog det lugnt men jag hann ändå dansa till New kids on the block, Madonna och Britney Spears, hihi....riktigt skoj! När jag gick på toa utspela sig ett tokigt drama i baren. M pratade med en tjeje som hans kompis hade det ihop med. (jag är glad att jag var lyckligt ovetande då hon var en mycket störig tjej).

Tjej: Du, din kompis, är hon hetero?
M: Ja, det är jag säker på...
Tjej:Är du helt säker?
M:Ja, jag är helt säker
Tjej:Du tror inte hon är sugen på att experimentera lite inatt då?

Tok tok, där ser man. Tack men nej tack säger ja...nu ska jag sussa. Är trött som en lama!

X

Kommentarer
Postat av: Johannaaaann

Haha! Men det är väl gött att veta att du har alternativ om du ändrar dig... Hehe det är aldrig försent men jag skulle sakna våra boys talk.. Hug! Ikväll blir 30 års fest.. Tipp,tapp!

2006-12-16 @ 11:33:16
Postat av: Karin

Johannaaaan: ha det så trevligt på din fest!Ja options is always good vetja!boytalks kommer stanna ska du veta!

2006-12-16 @ 22:16:24
Postat av: Bredeidun

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback