Thank god its friday...

Jag är verkligen dödstrött. Man blir trött av att umgås med sin mamma =)

nej, det va inte snällt sagt. Vi har haft en mysig eftermiddag och kväll. Vi var först på Götaplatsen då de slog på juljusen, hela avenyn blev blå och vit, tok tok....sen var det något bildspel över hela konstmuseet, hihi...tokigt värre!

efter det blev det jul på Liseberg. Mys pys....Det var häftigt med alla ljus och juldofter. Sen hade de renar där, då blev jag lite ledsen i ögat för de såg så ledsna ut. Släpp renarna loss det är vinter!Eller så kan jag ha en här hemma i ghettot. Vore mysigt att ha nån att komma hem till ju...

Nu är vi hemma, jag ville bara säga att jag lever för orkar inte skriva mer. Min energi är låg lågare lågst, hihi!

Men det är gott mos att ha mamman här ivf!

God natt!

X

Kommentarer
Postat av: Ravnnatalia

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback