Sweet dreams...

Ooooh, inatt drömde jag söta drömmar, trots att klockan ringde 5.20 vaknade jag med ett leende på läpparna. Har ingen aning vad jaf drömde men det var lööööööve och gott mos. Kanske var det för jag tittade på Notting hill igår, den är ju fiiiiiin <3

Idag är det comeback i köket,har inte lagat mat på länge på jobbet men nu är det dags, huga!Ska bli riktigt kul att få laga mat igen!Idag ska jag göra en vegetarisk gryta, får se vad det blir för något. Kanske till och med ska toka till det med en Humus och bröd. Ja, vi får se!

Men först ska jag ta tåget till jobbet och kanske till och med ta en tupplur,tok!

Ha en bra dag everyone!

X

Kommentarer
Postat av: Johannaaaann

Så skönt att livet har en tendens att ordna sig till det bästa ibland! Mina nycklar har dykigt upp på Mcdonalds... Löve och julefrid till Ronald Macdonald! O du sweetie om du får prestations ångest över julklappsrim som jag så tycker jag att du ska gå in på www.julklappsrim.se en riktig pärla!

2006-12-18 @ 16:01:31
Postat av: Karin

Johannanaaaan: Ronald kan man banne mig lita på ju,hihi...=) Det låter ju stabilt. Skönt för dig!Ja, en sak i taget, först måste jag ha ångest för julklapparna, sen måste jag rimma med?HERREGUD....Kram

2006-12-18 @ 17:58:52
Postat av: Nicolayfride

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback