Stolt och mallig!

Jag slogs av en tanke idag när jag satt och tittade på SJs hemsida. Jag ska nämligen åka på vernissage till min lillebror där han pluggar till fotograf. och ja, då slog det mig som en blixt från klar himmel (eller nja, men det lät så bra!)....

Jag är så stolt och mallig över mina bröder. De är verkligen så mycket att vara imponerad av och det tänker jag på ibland. Både mina bröder har också något handfast att vara impad av. Ja, förutom att de är sweet people så är storebror en klippa på trummor och min lillebror är en grym fotograf soon to be!Jag lyckades ju aldrig med min tvärflöjtskarriär, min friidrottskarriär eller någon annan karriär för den delen. Jag är bra på att vara mig själv inte mer, inte mindre!

Lillebror min har alltid sin egen väg vandrat och mellanåt har han allt varit lite "konstig", ja för vilket barn samlar på sten (då menar jag ett helt pojkrum fullt med sten)? Men fan, vilken kille han har blivit! Kolla in hans bilder
här. Mycket häftiga och nyskapande prylar! Tycker ju såklart ni ska spana in bilderna på mig, mig igen och mig igen igen...Min far och jag är förövrigt lika som bär!Ja,det är ball som fan!

Jag ser verkligen framemot att se mer av vad mina bröder kan göra, I can smell something cooking och jag tror det är gött!Det finns så mycket Prim potential och jag tror det kommer mera!Fan, vad gillar mina bröder. Nu är det sagt! =) Tänk om man kunde känt såhär när man var i tonåren och ville döda varann!

Har just lagat bakad potatis med räkröra, så det ska jag äta när jag mallar mig!

X


Kommentarer
Postat av: Linda

Tuffa bilder! Wow! :)

Postat av: Anonym

Snyggt! Checka kingen lixom!

2006-12-31 @ 11:53:55
Postat av: Karin

Linda:visst är de, ballt ballt och han som tagit är en släkting till mig,haha!Gott mos

Du anonyma jag tror du är min lillebror, haha!

2007-01-01 @ 20:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback