Split screen sadness

Skulle ju bara vara hemma och plocka idag  efter jobbet men sen ringde M och jag blev medbjuden på en storhandling och mys där efter. Det var gott att umgås med T och M. Fick en jättefin julklapp från M, en tröja, en randig sak. Mycket glad, yippie!

Annars är det en konstig känsla jag har inom mig idag. Den har kommit smygande under dagen. Jag är lite ledsen och vet inte varför. Nu tänker ni säkert hormoner men icke sa nicke, jag är inte där i månaden om man säger så!Jag funderar så det knakar men det är bara en ledsam känsla jag går och bär på. Iofs vet jag en anledning varför jag kan vara ledsen för men det känns bara fånigt och jag accepterar inte det som en förklaring...

Antagligen är det bara en släng av trötthet och det föder lite tråkiga känslor i mig, tror säkert det känns bättre imorgon när jag fått sova lite. Ikväll ska jag lyssna på John Mayer som helar vilket hjärta som helst (men jag har inte ett brustet hjärta men men). Tänk om han kunde dyka upp här ikväll och trösta en liten Karin?

Imorgon blir det nya tag, ikväll får det vara tid för lite självömkan, det är jag nog bra på tror jag, hihi!

X

Kommentarer
Postat av: Moster

Kan det vara en släng av juldepression? Att mycket kan vara så bra medan många har det så dåligt kan föda mycket dåliga tankar. Kram från din moster.

Postat av: Johannaaaann

Hoppas att du är gladare idag... Gör ont i mig att du är ledsen. Det skulle kunna vara lite tomhetskänsla som man lätt får efter jul. Även om du omges av goa o glada vänner mest hela tiden så är det ju inte samma sak som att bo med familjen o sånt kan kännas lite tomt en stund. För jag tror inte att det beror på saknaden över Örebrolandet iaf.. Hehe! Kram

2006-12-29 @ 10:15:42
Postat av: Karin

Moster: ja, säkert så för julen är en sån tid, jobbet är ju helt kalabalik. Jag funderar mycket just nu...det var gott med en mosterkram,vi är i samma bransch så du förstår säkert mig på jobbfronten!

Johannaaaan: Nej, det är inte Örebro, hihi...men tack för omtanken. Känns allt lite bättre idag!Kram

2006-12-29 @ 10:24:13
Postat av: eremo

du saknar min hylla. vi får försöka fixa det på nåt vis.
puss

2006-12-29 @ 15:18:52
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Anonym

Eremo:jag saknar alltid din hylla men i dett fall är det något annat,haha!

2006-12-29 @ 17:24:03
Postat av: Steinarerica

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-12-05 @ 08:19:39
URL: http://steinarerica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback