Raggtips numero 1

Glad andra advent folk. Hoppas ni får en riktigt mysig dag med lussebullar och glögg kanske?

Vill dela med mig av ett excellent försök till ett sista ragg. Jag är imponerad faktiskt, inget dåligt försök...eller vad säger ni? Haha...Nöden har ingen lag eller vad heter det.

Klockan 02.40

En kille går förbi oss, han stannar och börjar prata lite med oss.

Sugna killen: Ursäkta när stänger de här?
Jag: Klockan tre, om tjugo minuter alltså.
Sugna killen: Ja, okej men då ställer jag min klocka på fem i tre, så ses vi där (pekar mot dansgolvet)
Jag: Jaha, vad händer där då?
Sugna killen: Vad tror du? ja, nu ställer jag klockan här. Börjar greja med klockan och ställer in alarmtiden.
Jag: Ja, okej. Då ses vi sen då...(säger jag med en aning ironi i rösten)
Sugna killen: Ja, det blir trevligt. (Går sin väg.)

Ja, den ni! Måste tillägga att vi sågs inte fem i tre, hihi =)

X


Kommentarer
Postat av: sara

Jag tycker det är dålig stil att han inte dök upp, bestämma nåt så där och sen banga.. Nej, det är inte schysst...hihi

2006-12-10 @ 15:55:23
Postat av: Karin

sara:Du det var nog tur det, haha...men det säger nog en hel del om hur desperat han var.Eller säger det nog om mig med?Hjälp...nu blir jag mörkrädd. Men jag var ju inte sugen så...

2006-12-10 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback