Paus

Jag tog en paus från min blogg, hann inte med mig själv och min blogg.Så jag valde mitt liv, hihi!Hade kanske varit lite tragiskt annars!

Men nu är jag nog back on track, efter en busy couple of days i Öret. Gud, ingen vila eller ro. jag har verkligen bara jäktat runt och umgåtts åt höger och vänster. Men gud vad trevligt det har varit!!!Jag är så glad över att jag fick åka hem, MYYYYYYS PYYYYYYYYS!Jag har maratonfikat och umgåtts med allesammans. kanske jag har missunnat min familj men de ser jag snart igen hoppas jag!

Juldagen i Örebro då? Ja ni, kära gode gud. Jag vet inte var man ska börja, hela proceduren att komma in var ju en hel föreställning och jag som trodde det fanns en vits med att köpa förköp. Men icke i Örebro. När man köpt förköp  som kostade 200 kronor skulle man vara där före 21.00 (då hade man ju knappt hunnit säge hej hoppla) och vi fick köa i en halv evighet. Sen kom några kompisar senare. de hade betalat 150 kronor och inte köat, does it make sense?!?Så förköp är inte alltid the way to go!

Strömpis är fortfarande med på min lista över dåliga ställen, kände knappt någon och okej att det inte var boten Anna men nu var det Bailando. Bailando var dock en av de bättre sångerna.....halliiiihalllåååååååå!Så det var bara plocka äpplen, plocka löv, lägga varor i kundvagnen och andra käcka dancemoves som gällde. Det var kul men det var nog för vi själva löjlade oss. Det var liksom inte människorna som var där som gjorde det!

MEN som tur va tog vi vårt förnuft till fånga och gick en sväng till mitt andra hem och stötte på (alltså, sprang in i, inte suget stötte på) några gamla vänner från förr. Vi härjade runt lite och gick vidare till en annan fest där jag också fick träffa en massa rävar. Så jag fick till slut umgås med massa goa gubbar från förr. Så kvällen blev lyckad!!! Både jag och K fick oss en rejäl nostalgitripp då vi träffade grabbarna grus, hihi...tala gamla minnen är kul!Sen som tur var av en slump så var mina bröder där, så lillebror satte mig på pakethållaren och skjutsade hem mig. Nu lät det som jag var askalas men icke sa nicke, jag slutade dricka långt före detta, jag drack inte så mycket och det var jag glad över på annandagen!

Nu är jag tillbaka på jobbet, kanske inte lika kul. Jag hade gärna varit ledig lite längre. har knappt hunnit andats!Nu jobbar jag typ hundra miljoner dagar känns det som. Men, det som inte dödar en gör en starkare, eller?!?

Nu vill jag ju höra vad alla andra har haft för sig!So, tell me.....

Back to work....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback