Ordning och reda!

Gud, nu känns allt som vanligt igen. jag är trött och snoozade stenhårt idag. Gud,det var gott och nu vet jag att det inte är något fel på mig, känns skönt, hihi!Min trötthet är ett friskhetstecken om du frågar mig,hihi!

Idag är det späckat scehma på jobbet!På morgon är det dags att bilda sig igen, psykiatrikern som var hos oss för några veckor sen kommer tillbaka och fortsätter sin föreläsning. Så idag är det god tid att få en släng av scizofreni och annat. Han är fruktansvärt bra och det är så intressant!Så detta ser jag framemot!Jag ska vara som en tvättsvamp och suga åt mig information.

Sen blir det lite "julfest" med personalgruppen bara. Ska bli superduper kul!Jag är sugen....

Har någon annan något kul planerat idag som de vill dela med gruppen? =)

X

Kommentarer
Postat av: sara

idag är det uppsats för hela slanten som gäller.. sitter just nu på ub i lund och smygsurfar innan det är dags för det stora analyserandet..ska bli så skoj!....eller not. ha en bra dag på jobbet, kram kram!

2006-12-20 @ 09:29:27
Postat av: Johannaaaann

Hejsan! Skriver oxå i uppsatsens tecken precis som Sara, fast jag kan berätta att idag klockan fyra gjorde vi det sista knapptrycket på uppsatsen. Ett magiskt ögonblick, så nu är det jullov för hela slanten! Ikväll blir det julbak och imorgon ska det shoppas klappar från nisse barnet till nisse bror. Kram min snygga, smarta och roliga tjej!

2006-12-20 @ 16:22:28
Postat av: Karin

Sara och Johannaaaaan: Ni är flitiga och duktiga studenter ni, den tiden minna jag som igår. Dock var jag aldrig en flitig student men men..haha. Nu får ni båda ta jullov så fortsätta emd det där sen ju! =)

2006-12-20 @ 18:28:27
Postat av: Svenlily

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback