Nu ökar vi från 100%

Nu så, nu är det bara bita ihop och göra det man ska. Ingen återvändo, ingen mjölk att gråta över.Jag måste bara åka dit och göra det....det känns lite bittert och lite som att åka in i the endless svarta tunneln...

Jag går på klockan 12.30 idag...slutar klockan 11.00 på måndag morgon. Det är nästan två dygn som jag ska jobba påpekade konstapeln....tack för den televerket!

Det känns lite ska ni veta men jag får tänka på pengar och att jag får ta det lugnt, vila levern. Eller något. Jag har faktiskt en hel del att pyssla med så det ska nog gå bra,ska ha några samtal, laga köttbullar till vår julfest och lite andra små saker. Så tiden kommer nog gå fort. Det är nog tanken at jag ska vara inom samma väggar i två dygn som gör mig lite skeptisk, haha!

Tur att man har en blogg som man kan smita iväg till =)

Adios amigos, nu kör vi. gasen i botten mina vänner!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback