Nedräkning

Nu är det inte mer än 12 timmar kvar, yippie yay!

Nu går tiden unddan mina vänner!Huga huga fäbodstuga =)

Eftersom jag inte har gjort något annat än att jobba har jag inget roligt att berätta, jag tänker bara rapportera att jag fortfarande lever. hade 1,5 timmes rast. Asgott var det. jag sov lite och läste lite i min goda bok. Om något mot förmodan skulle hända rapporterar jag, annars får det va nog med bloggande idag...känner mig torr som bark i solsken!

Gott mos!

Hasta la vista!!!

X

Kommentarer
Postat av: Konstapelns moder

Nu har din blogg blivit ett "måste". Du är en naturbegåvning Kram kram

2006-12-03 @ 21:29:31
Postat av: Karin

Konstapelns moder: Nämen har du hittat hit?Vad skojsigt!Ja, dagens teknik är finurlig, man behöver inte ses längre,alla människor kan ju bara blogga,haha!Ta hand om dig, poolen och Pelle =)Kram!

2006-12-03 @ 22:00:11
Postat av: eremo

det var som fan, har Doris hittat hit?!?!!
ja hon brukar bli beroende av bloggar.

Postat av: Karin

Eremo:Nu så, du hetsar ju så, fan hinner ju inte blinka. Ja, så du säger att Doris är en en beroendekaraktär?Tur att jag jobbar med såna då =)

2006-12-04 @ 20:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback