Något är fel...

Jag är inte trött denna morgon heller. Jag vaknade fyra gånger inatt och när klockan ringde sex så skuttade jag upp!

Det är något som inte stämmer, jag förstår inte alls....När jag inte är trött då ska man bli orolig ju!

Idag ska jag vara i köket igen på jobbet. Idag ska jag laga pasta och sås. Jag har inte bestämt vad, men jag är en impro kokerska. Jag tager det som finns, mycket ingredienser och matlagningsgrädde, hehe....Tänk att ha ett sådant stort kök hemma, gud det skulle vara drömmen. Då skulle jag laga mat flera timmar om dagen!

Sen ska jag leka med L som varit borta i massa månader!Det ska bli kuuuul, vi ska göra det vi gör bäst. Prata killproblem(Jag har inga men kan ta några ur akrivet), vara bittra och sen prata lite jobb. Eller hur L?

Everyone else.....ha en braig dag!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Jodå, här har vi flera månaders stuff att ventilera! Ska bli så kul att se dig! Jippiiee! :)

Postat av: Karin

Linda: Ja, ventilera gjordes det, gott moooooooos =)

2006-12-19 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback