Mina böner blev hörda!

Nu så,muttrandes gick jag här hemma och testade mina kranar och vet ni vad?det tog inte mer än en timme kanske innan vattnet var tillbaka!För en gångs skull var ett par timmar inte så mycket, yay! Så jag fick min varma dusch. Dock struntade jag i makaroner och satsade på macka, en klassiker!

Jag måste ju få dela med mig om min käcka och trevliga dag. Jag hade en superdag på jobbet. Vi hade ju julfest och det var mysigt. Vi käkade choklad, pepparkakor och gamla sommarvikarier kom tillbaka!Gott mos och många skratt. Jag trivs verkligen så jävla bra i min arbetsgrupp, vi har hysteriskt kul ihop!

Sen fick vi alla en varsin julklapp, alla fick en speciell inköpt present till oss. Våra chefer hade verkligen lagt ned tid på det så det skulle bli personligt. Jag fick en bok som heter
Soppor, bröd och röror.

Helt perfekt present till mig då det jag som är jobbets soppdrottning och alltid med ett nybakat bröd till!Jag var nästan bölbenägen, hihi. Så detta är en inbjudan till er alla, ni är välkomna hem till mig på soppa, bröd och röror, hihi!Säg bara vad ni vill ha och när, mi casa su casa  =)

Nej, inget kul på tv så nu ska jag lägga mig och läsa!

God natter!


Bild: www.adlibris.com
Foto:Helen Pe

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, du är ju grym på soppor.. det vet jag..

2006-12-20 @ 21:13:04
Postat av: Anonym

mitt namn försvann visst..

2006-12-20 @ 21:13:22
Postat av: sara

jag är nog korkad idag.. dags att sova!

2006-12-20 @ 21:13:47
Postat av: Johannaaaann

Gött! Räkna med mig efter helgerna! natti,natti!

2006-12-20 @ 22:35:59
Postat av: Karin

Sara: var du full vid tidpunkten eller?hihi...

Johannaaaan: ja, klart jag räknar med dig bruttan!

2006-12-21 @ 21:52:56
Postat av: Moster

kommer gärna en dag... hela familejn :) jag har ju b´jobbat därute där du bor. Kunde va kul att återuppliva gamla minnen...

Postat av: Karin

Moster: Klart ni ska, ni är så välkomna så!jag har inte så stort men ni får allt plats!Säg bara till så bjuder jag på soppa!

2006-12-22 @ 09:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback