Men hey hello, whats going on?

Alltså, klockan är alldeles för tidigt för att hålla låda men detta gör mig så arg!!!!

Fan, har vi inte kommit länge när det gäller mänsklighet och humanitet!Jag vet vilken jävla tyrann denna man varit men hur kan man lära någon att mörda är fel när man själv mördar?Nej ni....dödstraffet ska avskaffas, inget kan rättfärdiga denna handling!Ja och sen finns det en hel massa mer som Saddam borde fått stå till svars för...

Sen att herr Bush tycker att det är en viktig milstople för Iraks demokrati är lite skrattretande men det är en annan femma. Här är en annan bra analys av det hela!

Ja, denna dag började med ett släng av ilska, fan...jag blir så arg att en del människor inte fattar, fan det är ju 2006 och vi beter oss fortfarande som grottmänniskor.

Over and out!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

bäst jag inte retar upp dig mer då...

Postat av: Johannaaaann

Kommer att tänka på gamla amnesty tider när vi slogs om vem som skulle få skicka protest kort till karlsloken... Those were the days! Håller med tråkigt att vi inte har kommit längre... Vad tjänar det till att döda en senil gamal gubbe. Är förbannad på en sak till idag... Jävla slampa min far har till brud! Lämnar det där men jesus vad arg jag är idag. Jobbar hårt med att kontrollera min illiska näst sista dagen innan 2007. Ha en bra dag på jobbet och säg många snälla saker till varandra! Kram...

2006-12-30 @ 11:28:29
Postat av: Karin

Eremo:nej du, då ligger du pyrt till, det där är en sak som jag lätt får tändning på, människor som tror på dödstraff, huga huga....världen är allt bra sjuk!Pussen!

Johannann: Haha, ja those were the days!Gud, vikka käcka flickor vi var då!Världen är sjuk men du kan förändra den!Ja, vad håller hon på med nu då?Hon är ju lätt att ogilla om man säger så,haha!Ta ett djupt andetag, säg till din far vilken bitch hon är och sen blir det nytt år, yay!Kram

2006-12-30 @ 14:56:09
Postat av: Linda

Jag håller med - dödsstraff är...sjukt. Puss pårej.

2006-12-30 @ 18:25:57
URL: http://kallfront..blogg.se
Postat av: Moster

Här är en till som inte känner någon triumfatorisk glädje över att man i statens namn mördar. Ha det så bra i alla fall.

2006-12-30 @ 18:28:21
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Karin

Linda: jaru, tänk om alla va så kloka som dig?hihi

Moster:Tänk tänk, om vi socionomer skulle kunna få lite mer att säga till om =) vilken vacker värld vi då skulle leva i...

2006-12-30 @ 19:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback