Med lite silvertejp så går allt!!!

Jag berättade ju härom dagen om mina äventyr med julstjärnan som var trasig. Eller så var det kanske jag som var lite hårdhänt men anyway...en update kommer här. jag var och fick en ny stjärna, tack televerket!

Idag fick jag ihop den, gick rätt snabbt och utan något större vredesutbrott.  Även om det var topp tre av de sämsta beskrivningarna någonsin. Nästa problem var att få upp den. jag klurade och lurade lite på det dära och kom fram till en optimal lösning: SILVERTEJP!Allt kan sättas upp med silvertejp ju, silvertejp är så himla underskattat.

             

Se, så fint och snyggt det blev. Helt otroligt va? Skulle kunna vara gjort av självaste Martin Timell från fixar tv. Jag undrar dock hur länge det där fungerar, har redan rasat ned en gång. Snyggt är det inte heller om jag nu ska vara seriös, fast det går bra om man kollar snabbt ju....=) Mitt hem är en dekadens och me like it!jag ska kolla över en annan lösning, men det får nog bli till nästa jul, one thing at a time.

Också en bild på mitt senaste ovuxna fynd. jag skulle ju komma ifrån sånt här döskalle tjafs men icke sa nicke...och ja, det där köpförbudet kan ju brinna, håller det ändå inte...Fin är den ivf....
  
                                                        

Dags att sussa snart....gott gotti gott gott!

Kvällens mysmusik: John Mayer- Slow dancing in a burning room. Vilken kille han är, han vill jag gifta mig med!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback