Klubbad säl

Att sova är en thin line. Antingen sover man för lite...

eller så sover man för mycket. Ingen ordning och reda på torpet alls. Idag tokade jag till det och tog sovmorgon. Mitt jobb visste iofs om det så det var inte en spontan sak, så kan man kanske inte göra. Jag ska åka snart, sovit grymt gott....

Ändå känner jag mig inte utsövd, är det mörkret som playing tricks on me?

Ska toka till det ännu mer idag, ska ha glasögon på dag tid, herre min jesus. det har jag inte haft sen jesus gick på vatten. jag är en linstjej men mina ögon tål inte linser allt för ofta. Så min optiker tjatar att jag måste varva de båda. Jag har nog inte haft glajjor på månader, så nu ska jag ta hand om mina ögon, se ut som en riktig socionom och bli irriterad för jag har nåt i nyllet....

Denna dag kan bli hur spännande som helt. Mot Sherwwod skogen (aka mitt jobb)

X

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vaknade klockan 11.
Grattis.
Jag skulle gå upp klockan 7.
Jag skyller ALLT på mörkret!

Postat av: Karin

Camilla: Ojsan hoppsan hej!Det var icke dåligt. Då är man trött, hihi!Men det måste varit gott att sova ut ivf....=)

2006-12-06 @ 18:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback