Klappilapp!

Glad tredje advent!!!

Herre min jesus, tiden går fort när man har roligt!Tyckte nyss det var midsommar,hihi. Ja, det är tokigt är det men det är bara gilla läget!

Jag ska faktiskt i sann julanda eller kanske ren idioti försöka handla lite julklappar idag, julen närmar sig och jag har inte köpt en enda. Dock har jag inte så många....Vi bestämde i min familj att vi skulle köpa en till en person och det skulle vara nog men den idén verkar ha försvunnit så nu ska alla ha nåt. Dock har vi satt en låg ambitionsnivå men det vet jag hur det brukar bli när jag sätter igång, herre jesus!Prestationsångesten kommer krypande och sen går den inte att stoppa =)

Julhandeln är äcklig by the way, fy fan vad folk bränner pengar....kan man inte försöka vara lite lagom. För lagom är precis vad vi svenskar ska vara, haha!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback