Just nu...

..önskar jag att jag var på en söderhavsö med en drink i handen (gärna alkoholfritt då, hihi) och ett litet käckt parasoll. Brevid mig ska min loverboy ligga (obestämd vem än men jag funderar fortfarande). Det har fryst på här och är snorkallt, bara man tittar ut genom dörren så fryser jag nästan ihjäl!BRRRRRR. Gud, det vore så skönt att bara komma bort.

Jag vill och behöver verkligen vara ledig mera, mina batterier är på sparlåga just nu...

Tur att jag ska till London snart, tiihiiiii! Nästan lika bra som en söderhavsö!Jag tror jag är lite misspepp för jag vet att det bara är jobb som gäller de närmast två veckorna. Jag får tänka såhär att jag har ju massa skoj att se framemot, 2007 ska ju bli mitt år ju!YAY!

God natt!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback