Julmys i ghettot

Ny julstjärna fick jag utan problem, yay!Denna gång ska jag nog be om hjälp, då jag säkert har sönder den annars!Jag får be en händig sak hjälpa mig, hihi....

Idag har varit ännu en soft dag. jag och S gick lite på stan, jag köpte strumpor (kul jul), en minikjol i en liten gråsvart nyans och ett fint diadem. Så det hoppas jag att jag får användning för de sakerna snart. Men ja, jag kan verkligen inte gå på stan utan att komma hem med något, tok tok. Går ju an när man är en heltidare.

Nu sitter jag hemma hos Big mama (ja, det är hennes smeknamn inte min mamma alltså) och vi ska mysa ikväll. Hon har någon sån där dofttjosan så hela hennes lägenhet luktar jul. Gottis tottis. Nu saknas bara tomten.Ikväll ska vi mysa framför tvn, sen ska vi mysa framför tvn , sen ska vi framför tvn mysa och sen ska jag åka hem, hårt schema. Vi ska kolla på idol finalen. Jag vill bara säga heja heja Marckus....

En liten rapport från ett annant ghetto än mitt eget...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback