Its annoying shit!

Det var fan oundvikligt. Nu sitter den där låten där och jag tror fan till och med att jag börjar gilla den. Var är världen på väg?den är ju inte bra egentligen, texten är ju ett skämt och det händer lika mycket i låten som det gör i mitt liv (alltså inte mycket) men ja, den sitter där och jag har nynnat på den hela dagen.

Idol Markus-Everything changes....

Andra goa låtar på min playlist just nu:

* Justin Timberlake-Never again (En riktigt bra looovesooong)
*Panic at the disco- Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off ( de tokar till det minsann)
*Oasis-stop crying your heart out (De här gamla rävarna har gjort mycket bra, den här låten e sååå bra så)
*John Mayer- Stop this train (John, han ska jag gifta mig med som jag nämnt förut. han är helt otrolig, den här låten får man gåshud av, lätt)
*Jojo-Too little too late (Lite amerikansk tuggummipop behövs med, käck liten dänga) 

Nu ska jag göra vad jag gjort ungefär hela dagen, inget inget och inget!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback