Ingen ro, ingen vila!

Uppe i ottan på sin ledig dag. det kan man ibland tycka är lite orättvist men jag har ju själv valt det.

Ska köra bil förstår ni. Brum brum. Alltid lika spännande att veta vad man ska ta sig till bakom ratten.

Sen blir det att åka till jobbet trots att jag är ledig. Det är nämligen julfest på gång och det kan man ju inte missa säger lilla fröken fest. Så idag ska jag få äta köttbullar, janssons och annat smått och gott. Det ska bli mumsigt. Jag brukar nästan aldrig äta julmat innan jul om man säger så. Men nu så, mums filibaba!Jag har ju gjort köttbullarna så de kommer säkert va godast, muhahahahaaaaa......

Det är vad min dag har i sitt sköte,får se om det blir något tok på jobbet. Där kan allt hända...speciellt nu när jul är i stugan. Kommer tomten månne?


Bild: larsonguitar.tripod.com

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback