Hej hej hemskt mycket hej!

Blogg.se har krånglat rejält de senaste dagarna, men nu tror jag det börjar bli lite ordning på torpet!Huga huga =)

Ja, ni. Jag har jobbat sen 13 igår och kom just hem. De här långa passen gör att man känner sig som att hjärnan var gjord av äpplemos.

Det var igår en sån där kväll som man inte ofta upplever. Jag fick uppleva en dominoeffekt på jobbet. Igår startade det med en incident vid strax före 19. Sen blev det en till och en till och det slutade liksom aldrig med drama..och sen fortsatte det så hela kvällen. Vid 22 var det la grande finale och då var jag inte långt ifrån att lägga mig ned på golvet och skrika, haha....mogen jag?haha.....Jag själv är en riktig dramadrottning men på mitt jobb är jag not the star!

Sen efter jag lagt mig vid 23 så kunde jag inte sova, var uppe i varv efter allt som hänt och låg och grubblade på ett beslut  (Ja, väldigt oprofessionellt men det händer även den bästa) så blev inte mycket sömn....så dagen idag har varit tung, har skrattat mig igenom det mesta, det är lättare då!!!Sen är jag himla tacksam och glad för att jag får vara med om så mycket saker på jobbet. Jag lär mig så otroligt mycket och det stärker mig himlans massa. det jag lärde mig igår var hur naiv och godtrogen jag många gånger är. Jag vill alltid tro att människor talar sanning men det ska jag lägga ner =)

Så nu sitter jag här, som en vissen broccoli, eller kan broccoli vissna? ja, hur som...hoppas energin kommer tillbaka efter en dusch och lite mat!

Hej så länge!

X

Kommentarer
Postat av: Birgerfreya

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback