Händiga Harriette här igen

Jag har tidigare bloggat om hur ohändig jag är och att det går i arv från far min.

Igår visade sig igen. Jag köpte en julstjärna, inte en avancerad sak utan verkligen bara pappstjärnan som skulle vikas upp, sättas ihop med sladd, lampa och så....

Hur svårt som helst ju. Jag satt bra länge, fick verkligen inte ihop den och jag kände hur min ilska växte i mig. Jag blir så arg när det inte fungerar och kanske blir jag extra fysisk och tar i så in i helvetet.....tror liksom det är lösningen...

Så en av metallstängerna som man fäster stjärnan gick sönder.....

så idag ska jag gå tillbaka med min fina stjärna och be om en ny, jag håller tyst om min egen ohändighet, det har inte de med att göra. Jag tycker det är dålig kvalla (kvalité) om man inte ska kunna få bända lite. Men fan, det är nedslående att inte kunna bygga ihop en julstjärna......

En dag världen, då!!!!Då ska jag vara händig och bygga både friggebodar och julstjärnor....En dag....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback