Håll i hatten

Jag och mina Gudrun Sjödén glajjor har gjort ett mycket bra jobb idag. Idag fick jag höra att jag ser sträng ut fi mina glajjor från en kvinna, ja som en skolfröken. haha....Det är la bättre än Dame Edna ivf. och med tanke på att jag ser ut som 15 så är det la bra att jag ser lite äldre ut i glajjor. Typ som 17 =)

Jag är dock mindre nöjd med vädret (det är torrt att prata om vädret men jag måste få). Det här är helt klart nackdelen med att bo på the westcoast. Det är inte nog med att det regnar monsun regn nu utan det ska vara orkan här med! Jag vill ha vinter nu. jag vill ha kall, vit vinter. Jag vill göra snöänglar, kasta snöboll och åka pulka. Sen vill jag gå in med rosiga kinder, dricka varm choklad och kura framför Tvn.

Nu är det pissregn, vindarna som drar rakt igenom märg och ben.....fan rent ut sagt.

Fy. Inte nog med det. Imorgon måste jag gå upp klockan 05.30.....Var är världen på väg?

*puh* Dags för en varm dusch =)

Dagens duschlåt: Gavin Degraw-Chemical party

X


Kommentarer
Postat av: Johannaaaann

Hej gumman! Snygga brickor du har! Du blir visst snygg på bild. En riktig färgklick måste jag säga! Imorgon kommer jag ner o helgen kommer väl svischa förbi lika fort som den brukar men jag håller tummarna för att vi kommer att ses ändå... Men om vi inte gört så kommer ju vår tid i jul baby! Planen är annars att jag ska träffa dingo tönten på fredag o på lördag är det fullt upp o kanske en glutt av dig vännen i bland glada göteborgare. Kommer vara härligt att vara back in town hur som helst. Krammmmizzzzzzzar

2006-12-07 @ 22:18:55
Postat av: Karin

Johanaaaaan: haha, klart vi ska ses även om det blir en kortis. Vi säger lördag nånstans i diimmorna kanske, hihi!Dingon tönten, ja där hittar man inget annat tyvärr, haha!Ses till jul annars ja, kul jul!Pussen

2006-12-07 @ 22:43:25
Postat av: Amundemine

Uno straise Qatro single sais, thanx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback