Full rulle!

Huga, nu så nu så!

Gud, min blogg blir lidande när mor är här. Det är iofs lika bra. Måste lära mig att leva ett liv utan min blogg, den kanske inte alltid kommer finnas där för mig...vi kanske en dag bestämmer oss för att gå skilda vägar.

Idag har det för första gången sen romartiden varit sol, uppehåll och gott väder. Det gör mycket för mig. Humöret har varit på topp. Mamman och jag har pratat en hel massa och gått runt i Göteborg och tittat runt. Vi har varit på två julmarknader och det gör ju faktumet att det är jul om två veckor mer riktigt. Känns så absurt att tomten kommer snart....

Nu är mamma avlämnad i domkyrkan (som förövrigt är en hemskt vacker kyrka) och är där på en konsert, hosianna hosianna! Jag är uppiffad för nu blir det galej. Ingen vila ingen ro på festfronten, its a dirty job men nån måste göra det ju. Jag ska på fest först och sen blir det nog en liten utgång...=) Jag är groende sugen, känns inte så kul nu men kommer nog bli. Ett glas vin och lite tjöt låter la gott?

Imorgon ska jag rapportera det senaste från Götlaborg. Its all good mate!

Pussen och önskningar för en trevlig kväller!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback