Fredagspirr

Det är fredag,äntligen säger jag.

På fredagar infinner sig alltid en mycket go känsla i kroppen, redan på morgonen kan den komma krypandes. Här sitter jag med pirr i magen. Jag vet att imorgon behöver jag inte gå upp när klockan ringer, jag behöver inte åka någonstans förutom i drömmarnas värld och jag behöver inte använda hjärnan om jag inte vill  =)

Denna helg är helt oplanerad, har lite lösa planer så men inte mycket. Det känns gott, har lite att pyssla med här hemma om man säger så (ja, jag bor på en sopstation just nu).

Idag efter jobbet är det afterwork som gäller med ett gott gäng, om ni är sugna let me know. The more the merrier heter det la!Men nu ska jag och mitt pirr åka till jobbet och se om vi kan få något gjort. Har en hel massa saker att styra upp, huga huga!

Ha en riktigt bra dag och kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Johannaaaann

Fredag rockar stort! Det är nog ännu ett vuxenpoäng i potten att digga och ett steg närmare pensionsparande... Fast vuxen är man nog bara när man är utvilad på söndagen för att slita ut sig i veckan... Hihi! Kommer nog att dröja ett tag till! Tipp,tapp,tippi,tippi,tipp,tapp!!!! Krammmm

2006-12-15 @ 09:23:24
Postat av: Karin

Johannanaaaan: Ja, och vara utvilad på söndagen har jag då aldrig varit, den vet jag inte ens hur det stavas?hihi...

2006-12-15 @ 11:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback