Flott Fia

Nu har jag stekt över 150 köttbullar. jag känner mig insmord i fett och luktar säkert som ett paket ister med, Gott. Jag är helt klart the hottest girl in town nu...hihi.

Nu skulle jag vilja gå igenom en biltvätt för att bli ren. En dusch är även ett alternativ men biltvätt känns spexigare. Dock är jag på jobbet, kanske kan duscha på rasten...eller ja, det finns en biltvätt across the street, har alltid undrat hur det känns att gå igenom en sån...någon som prövat?

Annars är det ganska gott att vara flott fia, hihi! Här behöver jag ju inte vara snygg ivf, här kan jag vara ett vandrande bacon paket utan att någon behöver tänka på det, tok!

Känns fortfarande hopplöst långt kvar till jag får sluta. Nu börjar sysslorna ta slut, så nu ska jag nog helt enkelt umgås. fast ingen är här just nu att umgås med, hmmm....jag kanske kan börja prata med mig själv?Ska man se det som en varningsklocka?Nej. jag ska nog snacka med mig själv lite, reda ut en och annan tanke kan jag ju göra. Så får det bli.

please, låt denna dag gå fort...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback