Flams och trams

Hihi, jag är så jäkla trött.

dagen har gått i rasande tempo, fått grymt mycket gjort på jobbet vilket känns gott. Jag kom dit och sen var typ dagen slut kändes det så!

Efter jobbet åkte jag hem till J och hade julmys med T,M och B. Vi var nog lite trötta allihopa för det var en helt massa flams och trams. Så där gott att bara få vara flamsig och skratta åt saker som inte ens är skoj!Hihi, tok tok!En tokig sak var när vi skulle översätta julmust för B, xmasmust blev det då. Jag kom på en grym reklam som skulle funka i engelsktalande länder för julmust.

Its a xmas must (ja, alltså översatt på svenska, det är ett måste i jul)Tokigt va? testa att läsa det då ni är trötta så blir det säkert roligare!

Bytte lite julklappar med, gott mos. Jag fick ett par ursöta sttrumpor och en luftrenare, hihi. Passar här i min illaluktande mögellya!

Nu sitter jag här och är nästan för trött för att göra något åt saken,så sitter nog en stund till.

God natt säger jag!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback