Få arslet ur...

Jag har varit vaken sen nio.

Klockan är nu snart halv fyra och jag har inte gjort något vettigt överhuvudtaget. Jag hade en storslagen plan om att jag skulle städa idag men nix pix päron. Jag har bara skrotat omkring här hemma och flyttat några saker.

Sen är det sorg här hemma för jag har dödat en av mina kära blommor, jag försökte med hjärt och lungräddning men he didnt make it. Jag är knäckt. Han var så fin men men....Jag får la köpa en ny suckulent (eller hur det nu stavas!)

Nu ska jag ivf se till att få lite gjort, en hel dag kan inte gå åt åt ingenting!Om jag hade varit bakis hade jag kunnat skylla på det men inte ens så kul är det, haha!

X

Kommentarer
Postat av: Katariina

Hej vännen!

Måste bara säga att det är en bedrift att döda en suckulent (eller hur det nu stavas)! De är ju liksom rustade för att leva i öknen typ... ;)

2006-12-16 @ 20:00:00
Postat av: Karin

Katariina: jag vet,hihi...fattade inte vad som gick snett?Jag trodde också den skulle klara sig men men..den dog en brutal död...hihi =(

2006-12-16 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback