En annan dag i paradiset!

Känner mig lite bättre idag, sov som en gris och jag som brukar vakna relativt tidigt snoozade mig igenom många pass. Det var nog behövt. Så nu är jag lite mer piggelin och på alerten!

Idag ska jag äta lunch med the girls.Känns gott att ha något kul inbokat såhär innan en jobbhelg!Yay....jag och S pratade lite om en sväng på stan med, kanske kan man shoppa något fint såhär innan det nya året börjar. För nästa år är nämligen året då jag ska sluta implusshoppa så mycket.....=) Fler nyårslöften kommer...

Att börja jobba 16 är ju helt okej med, känns som det är inte är så många timmar innan man ska sova!

Så på återseende och ha en riktigt riktigt trevlig dag gott folk!

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vill se när du slutar impulsshoppa :)

2006-12-30 @ 18:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback