Drömtydning tack

Gott folk!

Detta är en uppmaning, ni måste alla se Transamerica, alla verkar ha sett den så kanske inte behöver propsa så mycket på det men ja, den var så braaaaa. Den hade allt som en bra film ska ha; Gripande, mysig, stort mått värme och en hoppfullhet!Ja, klockren. Den får högt högt betyg av moi!Jag blev dessutom kär i både Felicity Huffman som visar att hon är mer än en husfru och Kevin Zegers som spelar Toby. Kevin zegers var förövrigt löjligt söt. Men det hör kanske inte hit....

Ja, inatt var det liv i luckan i drömmarnas värld. Jag drömde att jag åkte tillbaka till London och jobbade som Au-pair i mina gamla familj. Barnen var nästan vuxna och jag vet inte vad jag gjorde där. Första kvällen hade jag stor fest med alla vänner från Sverige, alla var där...Riktigt skoj hade vi, fest i alla möjliga hus och på bussar, tok tok.

Dagen efter kom min pojkvän på besök. Jag visste dock inte vem min pojkvän var när han ringde och sa att han skulle komma och fick en överraskning när jag såg vem det var. Frågan är bara varför dyker den här personen upp i mitt huvud allt för mycket? jag är bara så trött på honom och hans intrång i min hjärna. Han har inget här att göra....Men ja, vi hade en trevlig dag i London. jag och min imaginary pojkvän, haha....=)

DRÖMTYDNING TACK!

Nu ska jag ta mig en dusch och starta dagen....=) Hoppla hoppla

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback