Det lackar mot jul....

HIPP HIPP HURRA!

Idag fyller min lillebror 22 år. Herre min jesus, åren gick fort. Jag kommer ihåg när han låg i vaggan, eller nja kanske inte. Anyway, stora kramar till min älskade lillebror. Det är ju dock spännande, för rent fysiskt är han nästan en halvmeter (en Karin övedrift, kanske 3dm men men) längre än mig, haha. Ska man då kallas lillebror undrar jag?Han är ju för bövelen min storebror (men en sådan har jag ju med). Ja, jag blir snurrig.

Idag har jag en ledig idag nu innan jobbet drar igång imorgon. Idag ska jag alltså hinna med allt det där som jag skjutit upp hela veckan. Handla julklappar. Jag har iofs bara tre att köpa men jag tycker det är viiktigt att det blir rätt om man säger så. Har också lite lösa tankar om vad som ska köpas men ändå är det ett stressmoment.

Om man inte har social fobi får man det efter en dag i nordstan. Därför ska jag nog undvika Nordstan!

Jag bjuder på ett litet julminne så här i juletid. Australien 2004! Tycker kortet är rätt fint förutom att jag ser lite för sugen ut men men....=) Men det är ett bra julkort för att vara i hettan!Kan man icke tro!



Nu så, dags att ge sig iväg ut på slagfältet!Huga....

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback