Den sötaste tjejen i stan!

Ikväll har jag varit in the Goldhood för att mysa och leka med söta E, hon är verkligen det sötaste som på denna jord vandrar( nja, hon kryper inte ens själv än men snart så). Idag myste jag inte så mycket med henne för jag var upptagen med att spela Buzz, hihi.....men gud, sötare bebis får man fan leta efter!Hon är verkligen en liten gullunge som lyser upp den tråkigaste dagen!

Det var mysigt att va hemma hos M och P. J kom också på ett litet besök och vi ses allt för lite nu förtiden. det blir la så antar jag när man har jobb och en hel massa andra saker att stå i. Men J är å andra sidan en sån där vän som jag vet var jag har, oavsett hur mycket vi hörs.

Ja, nu tror jag faktiskt det blir sängen, har en söndag att ta vara på imöra, huga huga!

God natt!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback