Dan före dopparedan

Oj, tok tok. Hur kunde tiden gå så fort?

Jag förstår ingenting. Nu sitter man här dagen innan julafton och funderar över hur fort detta år har gått. Gud, man hinner knappt blinka så är det jul och nytt år. Jag kan bli lite mörkrädd ibland för tiden bara springer iväg men jag antar att det gäller att leva livet! 

Idag har jag jobb framför mig, jag börjar ett och jobbar till imorgon klockan sent, det känns ändå hoppfullt för jag vet att sen får jag åka hem och vara hemma två dagar!Att komma hem känns som att vinna på bingolotto. Kanske inte av de stora vinsterna men en bingo kanske!Jag längtar faktiskt jättemycket!!!Ska bli så gott att bara komma hem, leka med familjen och vänner och koppla av. Det behöver jag!Så på juldagen rullar tåget in med Karin, Örebro central here I come!!!

Ja mitt gott folk, vad har ni för roliga julplaner då? Någon mer än jag som är sugen på Örebro?

Ja, dags att get a freak on här hemma....men på jobbet finns det alltid tid för bloggning, hade tänkt att dokumentera lite idag så då kan jag nog skriva några rader!

Alternativa julgranar från landet down under, fulsöta va?

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback