Att ta sig samman

Jag är snorhungrig.

Mina tankar cirkulerar kring mat. mat och åter mat. Jag vet att det inte är så svårt att gå ut i köket och styra upp det där men gud, min kraft är som bortblåst. Sitter så gott här framför burken. Att laga mat nu känns ungefär som att bestiga Mount everest. Det har jag ingen lust med just nu, tyvärr....

Jag är sugen på sockerchocks saker såsom choklad, söta saker och pizza....hmmm...övervägde för några minuter att smälla i mig min choklad kalender men tänkte om.

Så nu ska jag gå ut i köket, ta mig samman och göra en trerätters värd att minnas. Med tre rätters menar jag att det ska ingå minst tre ingredienser ivf...upp till bevis!

Huga huga!

Dagens "nu lagar vi mat låt": Goo goo dolls- slide

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback