Antiklimaxafton

Nej, det var inte någon vidare spänning i Idol finalen.

Jag blev varken förvånad eller chockad över att Markus tog hem segern. Rättvist men lite av ett antiklimax!Hade ju varit mer spännande om typ de hade andra sidan som i Robinson och någon tokig joker hade kommit in och tagit hem skiten ikväll, haha.....eller kanske inte...

Kvällen hemma hos T var mysig. Vi tittade på idol. Alla som känner mig vet att jag gladeligen sjunger med. Nu fick jag icke de, T satte ned foten och sa att hon ville höra de på tvn och inte mig...så jag fick håll käft, svårt var det men jag klara det!

Nej, dags att sussa, har ett monsterpass på jobbet som väntar imöra!

Krameli kram!

X

 

Kommentarer
Postat av: Erik

Oj, jobbar du lördag... inte kul :( Själv ska jag sova tills klockan slår kvart över alldelesförmycket. Bara så du vet :-)

Postat av: Karin

Erik: Rub it in vetja...jag är int bitter...

2006-12-02 @ 10:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback