Vilken smurf är du?

På kafferasten ägnade jag och min kollega oss åt högst viktiga frågor såsom smurfarna. Vi diskuterade vilken smurf man själv är och sedan började vi spåna kring vilka smurfar som finns. Jag vet inte var det gick snett (det gör ofta det med min kollega) men helt plötsligt sitter vi och hittar på nya smurfar såsom madrasssmurfen, bittersmurfen, sexsmurfen, kokainsmurfen, Blandmissbrukssmurfen, arbetslösesmurfen, socialbidragssmurfen, och kom på den ena smurfen efter den andre. Det finns fler smurfar än vad man tror mina vänner. Förresten glömde ju Emosmurfen samt Gothsmurfen, de är ju nästan bäst!

Vilken smurf är du? Feel free to spåna fritt! Själv vill man ju vara någon ball smurf, som typ socialsekreteraresmurfen,musiksmurfen eller träningssmurfen....Fast det finns ju bara en tjej, Smurfelina så jag lär ju vara henne (I feel sorry for her).

Med dessa ord lämnar jag er till eftertanke...

X

Kommentarer
Postat av: Markfiona

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback