Stoppa pressarna!!!!

STOPPA PRESSARNA OCH HÅLL I HATTEN!

Idag är faktiskt den bästa dagen på typ hela 2008. För idag mina vänner tog jag KÖRKORT!!! Jag, lilla Karin tog körkort med besked. Jag är så glad att jag nästan inte vet vad jag ska ta mig till!Uppkörningen blev relativt ångestfri, även om jag kände hjärtat slå och benen darrade som asplöv!!! Men hon tyckte att jag var godkänd, efter detta grät jag en tår, sprang in på Vägverket och skrek på Sara att jag klarade det. Efter detta dansade vi en liten glädjedans!!! Det känns fortfarande ofattbart att det jag aldrig trodde jag skulle fixa verkligen har hänt. Jag får köra bil själv, haha. En galen tanke! Jag vill nu sammanfatta min väg till körkortet i siffror, håll ni hatten.

Körkortet är nu klarat men inte utan ett jävla arbete:

  • 200 liter tårar har spillts, om inte mer!!!!
  • 3 panikångest attacker har infunnit sig i samband med bilkörning.
  • 87 körlektioner har behövts tas på körskolan
  • 2 ordinarie körskollärare har jag kört med plus 5 andra som jag "gäst kört" med,
  • 2 uppkörningar har jag kuggat på, 1 har jag ställt in
  • 1 galen halka har genomförts
  • 1 teoriprov med 57 rätt av 65 gjordes i maj förra året!!
  • Massvis har körts med S, min övnings ängel!
  • 100 miljarder kronor har lagts ut på detta projekt, minst sagt alltså!
Nu ni, imorgon är det jag som tar bilen på jobbet och crusiar runt =) Får även passa på att vara lite all american. Jag vill tacka alla som trott på mig med, fan vad ni har gjort det värt för mig!!Det tog lite tid för mig men idag är det värt allt!!

Kramar!

X

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en trevlig kväll :)

Postat av: Anonym

JÄTTEMYCKET GRATTIS till körkortet!!!!
Jag antar att du laddade med banan och proclamin. Det gäller at inte ge upp på vägen och det gjorde inte du, strongt!
Kör försiktigt och var rädd om dig och körkortet!
/Stinas mamma (Stina "skvallrade" per telefon)

2008-04-16 @ 19:41:06
Postat av: Helena/moster

GRATTIS ropar jag härifrån. Vad glad jag är för din skull. Men jag visste att du skulle klara det. *stor kram*

2008-04-16 @ 20:03:18
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Stina

Ja, jag instämmer med mamma =) Stort grattis!!! Och jag tror nog att du lyckades utan proclamin och banan ;) Kanonbra gjort vännen!! Bilsemester i sommar kanske...??? Kramar

2008-04-16 @ 20:04:09
Postat av: Sofia

FAN VAD GÖTT! GRATTISGRATTISGRATTIS!!!!!!!!!!!!

2008-04-16 @ 20:50:01
URL: http://soundistheword.blogg.se
Postat av: seb

nej fan! grattis tjejen!!

2008-04-16 @ 20:51:00
URL: http://ny1984.blogg.se
Postat av: Karin

Emma: tack detsamma, det ska jag verkligen ha =)

Stinas mamma: Haha, ja just det! Procalm eller va de heter har jag faktiskt ätit men glömde bananen =) Jag ska köra försiktigt, lika försöiktigt som din dotter som även hon är grym =)

Moster: Ja, till slut klarade jag det =) Jag är sjövilt glad =) Förresten, behöver din mailadress så jag kan få tillgång till din andra blogg....KRAM!

Stina: Tackar och grattis igen till dig =) Procalmin käkade jag,alla medel är tillåtna!I sommar ska vi crusia runt här i Götet, right? Kram

Sofia: TACK TACK TACK!!!!

Seb: tack så mycket, tjiihoooooo!

2008-04-16 @ 20:56:00
Postat av: Anonym

Många grattis tilll dig min vän! Bra jobbat!

2008-04-16 @ 21:35:27
Postat av: Stina

Då hade mamma rätt ändå =) Och jag tog också Proclamin =) var "dopad" som pappa tycker =D Men som sagt, alla medel tillåtna!!! Ses på vägarna i sommar då!! Kanske kan hyra bil och åka norrut tillsammans när vi ändå ska upp?? (Norr är alltså Sala och Öret...) Kramar

2008-04-16 @ 22:02:07
Postat av: Linda-Sara

Jag har redan grattat dig på alla sätt och vis, men tycker att det är så trevligt att jag lika gärna kän säga det igen: G R A T T I S!

2008-04-17 @ 22:11:43
URL: http://kallfront.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback