Tipp tapp, tippe tippe tipp tapp


Idag vaknade jag med Tipp Tapp i huvudet, känns lagom kul. Det är ju en julsång och nu är det banne mig inte jul. Vet inte hur jag ska få den ur min skalle, men så länge går jag här hemma och gör rörelserna till med =) Hihi, inte bra....

...Jag fick ett roligt sms igår ivf som jag hade önskat, det var inte helt oväntat men jag blev så glad!!!Det var nog inte jag som var gladast utan en kär vän som har kärleken knackandes på sin dörr, yippie yippie!Så nu håller jag tummarna min lilla säl!!!

Tänk om kärleken kunde knacka på min dörr?
(Fast inte idag...för nu ska jag till körskolan, men jag är hemma efter fem, okej?)

Ha en braig dag!

X


Kommentarer
Postat av: Linda

Ey, Tipp Tapp på svenska or in English? Visst hade vi med den på lussetåget? :P

Postat av: eremo

Jag kommer o tänka på Östen med Resten jag.
"Hon knackar på min dörr" knack knack knack knack
"Hon kommer med solsken till mig hon kommer med solsken tillmig, o hela världen känns så underbar när hon kommer o jag vet hon har, solsken till mig...."

2007-02-08 @ 13:12:09
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: t-afrot-afrikanen

Ja, vi vet ju alla att när man har en låt på gärnan så har man ett musikaliskt delemma... det e bara att lösa´t...

2007-02-08 @ 16:10:29
Postat av: Karin

Linda: den svenska versionen va detta men man är la flerspråkig, så den kan vi sjunga ihop ju, hihi!Jo, visst sjöng vi den på engelska, kommer fasen inte ihåg!

Eremo: Nu får jag ju den låten i hjärnan istället....tack för den televerket,hihi!Vore kul om de hette Östen med Brösten, hihi!

Afrot: Ja, okej, då ska jag sjunga hela låten så kanske jag kan skäppa den låten, haha!Jag sjunger iofs redan på en annan låt....=) men tack för tipset hjärtat!

2007-02-08 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback