There's a riot going on!!!

Kursen var kul och intressant, bilfärden var riktigt skoj med. Min arbetsgrupp är helt otroligt roliga och med en GPS och en banan blir det ännu roligare =) Ja, en himla kul kursdag, skönt att få lite input man jobbar gärna vidare på ett och samma sätt!Sen var det massa godis, mat och annat gott, tiihiiii....

Efter en lång kursdag var det dags för spelning!Spelningen var med C och hans band och Blues är gott att dansa till, så det var jag, K, S  och J som shakade loss med alla andra medelålders. Det var en väldigt speciell publik om man säger så....man börjar lära sig låtarna nu, there's a riot going on är en av mina favvos, då får man sjunga med, allsång at its greatest!

På tal om otur med tänder, min kära vän och kollega 
Eremo (eller nja egentligen inte kollega men låter så fint) har haft lite otur med tandläkaren.God bless her och nu har det även drabbat mig. BAD KARMA! Jag fick papper från min tandläkare i början av veckan och har varit på gång att boka tid. Igår när vi satt i soliga Karlstad (som var molningt, buuhuuu) lossnade något i min mun, herregud säger jag!Det var antingen en lagningen eller en bit av en tand, jag förstår ingenting. Det känns som det är en bit av en tand men det gör inte så ont, isar och jag kan inte tugga med höger sida....så på måndag måste jag ringa och boka tid hos tandläkaren, jag är otroligt inte sugen på tandläkaren. Har på senare år utvecklat någon rädsla för de...kanske är det för att man inte får någon present länge, hihi!Det är tokigt....Det känns inte så farligt men kan ju inte gå omkring med en kantig tand som isar ett längre tag. Jaja, får ta hand om det på måndag, så länge äter jag med en halva av min mun!

Nu är jag utvilad och glad, ska leka med M i hans nya lya. Blir en nice day....verkar vara fint väder med, tjiihoooo!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

det är till 99 % en lagning som lossnat. jag håller tummarna för det darling.
om vi håller på redan så här redan vid denna ålder hur ska vi då vara när vi är 65?

Postat av: Karin

Eremo: Tack, tror nog med att det är en lagning, annars skulle det nog göra mer ont!Som sagt var, lösgom here we come!jag skaffar en i veckan tror jag!

2007-02-18 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback