Tack för kaffet med kaka

Ja, jag säger då det. Jag har sagt det förut och säger det igen, bara man andas ordet snö i Göteborg så blir det kaos. Nu är det tydligen mycket snö som kommit så idag kan det få vara befogat med förseningar och kaos. Min resa från jobbet tar vanligtvis en timma cirkus, idag var det 2, 5 timme!!Det är alltid lika skoj att sitta på ett tåg som står still in the middle of nowhere och fundelura på när man ska få äta (jag tenderar alltid vara hungrig på vägen hem)!!!Men jag kom hem ivf, inte speciellt glad men hemma är jag ivf!

Ska snöa hela natten, sen till helgen töar det säkert bort. Vad är the point med snö på västkusten?Kan någon svara på denna ytterst viktiga fråga!

Nu ska det ätas, sen kan vi tala!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

There is no point...

Postat av: Karin

Linda-sara: Nej men kanske kan styra upp så det inte blir någon snö mera då, trött tröttast TRÖTT på den här jäkla snön!Pussen

2007-02-25 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback