Sunshine through my window

Ny dag, nya tag!Jag intalar mig själv att jag inte är bitter och det känns faktiskt mycket bättre efter en god natts sömn!Fan, motgångar  gör en strakare, lite fattigare i mitt liv men jaja, det är smällar man får ta!

Idag är det strålande sol, me love!Jag blir bara så glad när solen bestämmer sig för att titta fram!Idag ska jag allt försöka gå en långpromenad och röra på min lilla fralla till kropp. De senaste två veckorna hade jag lätt kunnat vara med på du är vad du äter. Jag har verkligen inte ätit speciellt mycket nyttigt men efter helgen ska det bli nya tag....då ska det bli nyttig mat och inget gottis tottis!

Jag har fått dille på gruppen Fall out boy, de är så jävla bra (bättre sent än aldrig). Amerikansk rock när den är som bäst. Ladda hem eller köp är mitt tips!Riktigt bra if u ask me!Sen är bassisten en hunk utan dess like men det hör inte till saken!

Tjingeling!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback