Snööööööö

Idag ska jag ut på djupt vatten, lite vårt att smälta men blir nog kul det dära,tiihii. Ibland måste man toka lite och jag har verkligen inget att förlora, så nu är det gasen i botten, what will be will be....

Annars är jag ledig idag, har varit uppe sen ottan och kört bil  vilket var spännande i det snöovädret, det var som att köra i dimma för det snöa så ymnigt!Sen har jag varit en sväng på stan med S. Som vanligt råkade det vara några plagg som ropade mitt namn....så kom hem med ett par jeans (byxor behöver jag!) och en fin liten tröja. Är mycket nöjd med mina köp. Byxorna är baggy, me like me like!

Nu ska jag städa lite här hemma innan det blir dags för tvätteri och sen är det jag och det djupa vattnet som ska dricka te eller nåt sånt, hehe...(ja, alltså jag menar att vi ska dricka te!!)

X

Kommentarer
Postat av: sara

You go girl! Djupt vatten kan vara kul, man ska iaf prova det ibland..hihi. Ha en bra kväll!

2007-02-28 @ 18:59:14
Postat av: Linda-Sara

Good luck! :D

Postat av: Karin

Sara: Man ska alltid prova innan men bestämmer sig ju...

Linda-Sara: tack,bra med allt support man kan få,hihi

2007-03-01 @ 09:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback