Skämmigt!

Jag vill inte ens tala om melodifestivalen. Alltså det brukar vara dåligt men nu kan det fan inte bli värre!Om det är värre nästa år, då är det droppen. Det var inte ett enda bidrag jag ens skulle tänka mig att skicka någonstans i närheten av Finland. Jag trodde någonstans i mitt lilla huvud att vi svenskar kunde det där med musik men nej ni!

Nu tänker jag vara elak men att välja mellan en samba dansande köttbulle eller en sliten karl som sjunger nåt om att han tror på människan är som att välja mellan pest eller kolera!Då var de bidragen ändå de bästa så det säger ju en hel del om kvailitén.Nu släpper vi det där, nästa vecka är The Ark med, hoppas de kan styra upp ett och annat....Jag är ju å andra sidan en fri människa och behöver inte titta men vad ska jag då störa mig på?

Gårdagen var ivf mycket trevlig förutm den helt otroligt skämmiga mellon, vi drack vin och snick snackade, sen blev det en tur ut på Gbgs gator och torg!Jag träffade en gammal räv (ingen flamma, utan en flammas vän)som var trevlig att prata med, fick prata av mig lite om gamla tider, hihi!Så det var skönt!

Så det var allt en trevlig afton. Nu ska jag och min kära kollega afrot åka på en liten tur, det blir med trevligt!

Ha en great day!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback