Självutlämnande fundeleringar.

Tiihiii, idag var jag kung i bilen, backade som jag var född till att backa =) Det ni!

Sen jag kom hem har jag städat,verkligen gnott, moppat, diskat, dammsugit och stått i!!! Nu är min lilla lya i gott skick igen,var på gränsen att se ut som en knarkarkvart här ett tag...herregud!Kanske borde städa lite oftare men det finns så mycket annat kul.Jag känner ivf en otroligt go känsla inombords, när man gör något som man skjutit fram länge är det gott när det är over and done!Och lyan är nice and clean, luktar både fresh cotton och skurmedel!

Min dammsugare är ju en gåva från min gamla flamma och Dirty D var i sitt essä idag. Jag var inte arg på honom en enda gång, haha! Snart ska han nog få en ny påse och lite service, han är inte någon ungdom direkt!Jag tror nog att jag ibland är alldeles för hård mot honom.

På alla hjärtans dag förra året var han och jag tillsammans (alltså inte jag och dammsugaren utan jag och D). Klart att tankar kring D kommer upp och idag trodde jag det skulle bli en massa jobbiga tankar men icke än. Sår finns allt kvar men de läker, mer och mer  för varje dag som går. Jag inser saker om den där relationen mest hela tiden. Även om det gör ont att erkänna är det bättre att vara ensam än att vara ensam i en relation, om ni förstår vad jag menar.

Det går upp och ner i vågor med saknad men saknaden är nog mer efter någon och inte efter det. En sak vet jag, jag kan inte förändra en människa och ingen kan förändra mig.  Med dessa insikter har jag kommit en bit på väg, men jag har likt en missbrukare sug ibland. Återfallet har varit nära men hitills har jag klarat mig. Det är en dag i taget som gäller, nu har det ändå gått kanske 4 månader sen jag gjorde något dumt...Jag vet hur trötta mina vänner är på detta tjat om den där nissen men HA HA, det är min blogg =) Tror att ältandet i mitt huvud både tar mig framåt och tillbaka. Jaja, nog om detta!Detta blev väldigt pretto men jag gillar att vara pretantiös emellanåt, hehe...

Varför är jag så glad idag?Jag var beredd på SM i bitterhet....Jaja, njut nu Karran,haha!Inte varje dag man är på strålande humör ju!Hoppas eran dag är lika fröjdefull som min!

Nu går jag på tvätten, yay!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Karin, you are not alone. I am here with you. Kram på hjärtedagen!

Postat av: Karin

Linda: Nej, ensam är jag inte, har ju dig gumsan,hihi.Kram tebax!

2007-02-14 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback