Ratten är din vän!!!!

Vissa dagar är man grym bakom ratten, vissa dagar skulle man kunna köra på en stillastående elefant utan att märka det....Kört både på skolan och med S, jag är icke nöjd!

Jag skiter i om man måste krypa innan man lär sig att gå (min lärare säger att jag måste lära mig att krypa innan jag går), jag vill kunna lubba järnet NU!

Men men, man ska inte gråta över spilld mjölk och snart är jag påt igen!Är inte så nedstämd över det heller, övning ger färdighet!Även om öving suger, jag vill ha färdighet...NUUUUUUUUUU!

Dagens önskan: Att jag får en oväntad inbjudan, att jag får ett oväntat sms eller något annat tokigt!Händer ju för fabian inget på detta bygget, lets get the party started!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det frustrerande att inte kunna springa på en gång? Men vet du vad, det säger bara svisch! så både kryper, går och springer du! You go girl! :)

Postat av: sara

Jag måste bara säga att så dåligt gick det inte. Jag tycker du är grym på parkering..Sen tar det tid att bli bäst på allt, men det kommer, jag är inte orolig!

2007-02-07 @ 20:10:28
Postat av: Karin

Linda: ja, jag får hoppas det, jag har inget tålamod what so ever, jag vill kunna nu nu nu men så kul ska vi inte ha det antar jag!!! =)

Sara: Nej, jag vet men jag blir arg när jag inte kan allt. Jag vill vara bäst och inte behöva lära mig en massa!!!

2007-02-07 @ 22:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback