Peeka booo!

Jag önskar att jag och busskortet lekte kurragömma.

Nu skriker jag att jag ger upp så nu kan det komma fram!!!FRITT FRAM BUSSKORTET!!!!NU ÄR DET DAGS ATT KOMMA FRAM!!!!!!

Sorry, men jag är så bitter och neggo, ni får ursäkta!Imorgon hoppas jag på gladare miner och fan, skit samma, ett jävla busskort dör man inte av att förlora!Tänk på barnen i Afrika, de får minsann inga busskort alls (usch, jag skämtade nästan om något som man inte skämtar om men men)

God natt mitt folk!Nu ska jag och mitt lilla huvud sova och glömma den 2/2, det är en dag som inte finns från och med nu!Jag skulle sannerligen behöva lite omtanke och en stor kram, så kram på dig Karin!

*POFF*

Good nighty night!

X

Kommentarer
Postat av: Linda

Karin, här kommer en stor dos omtanke från mig, samt en KRAM! :)

Postat av: Karin

Linda: Tack hjärtat, det behövdes verkligen, jag kommer vara bitter i dagarna många, hihi!

2007-02-05 @ 18:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback