Nytvättat!

Vilken trevlig dag. jag har lekt en massa med T, senare med M och J med. Vi var på turné, först plantaget och sen stan en sväng. Det var mysigt. Jag som inte skulle handla något råkade få med mig lite prylar...Ooops. det var inte meningen. Jag skyller det dock på T, för hon stod helt plötsligt där med en söt liten klänning (med små dödskallar) och sen med ett par söta skor (Bling och guld). Allt köptes på barnavdelningen så det var inte dyrt men ändå....T skulle bli en grym presonal shopper!

Jag vill varmast rekomendera
dessa ljus som jag med fick med mig hem, de luktar så gott att man nästan avlider, nu luktar hela min lya nytvättat! Helt underbart vad gott det luktar, köpte både ljus och doftpåse!Så välkomna hem till mig för att smell the wonder!!!MYS PYS!!!!

Dags att krypa till kojs och slötitta på Tv, yay!

Pussen och god natt!

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback