Nu får det vara nog!

Men gud i skruven. Jag blev väckt vid 04 av att någon av mina grannar hade efterfest, detta spektakel fortsatte till 5...vad hände med att lägga sig som vanligt folk. Har de inget hyfs!?!Jag var så nära att gå och knacka på men jag förstod inte riktigt vilken granne det var...lät som om det var från ovan men jag bor längst upp så då var det herren som hade  fest!Ja, jag somnade om ivf!

Jag måste ju summera gårdagen, det var inte lika illa som förra veckan men fan, är det här svensk musik när den är som bäst då vet jag inte vad det sämsta är. Alla bidrag var riktigt kassa UTOM Tha Ark, som jag tyckte levererade!Ola var sötare än nånsin i sin "tuttmosiak" som T kallade det. Låten satte sig direkt och kommer förhoppningsvis få åka till Finland!

Annars var det inga överraskningar; Regina sysslade med något Christer Fuglesang tema, Jimmy gjorde det han alltid gör, någon lärare sjöng en halvfalsk melodi, Jessica hade en patetisk text...ja jag kan fortsätta. Christian var roligare än nånsin dock!Jag måste kolla nästa vecka ändå...det kan ju bli bättre =) Hoppet är det sista som lämnar en!Annars hade vi en trevlig kväll. Vi åt lax med fetaostgojs med pasta. Efterrätt var frukt, youghurt med houng och bär!Riktigt gott.....

Ja, nu blir det en frukostdejt med M och J...mys pys!

X

Kommentarer
Postat av: eremo

Nu får du skärpa dig.
För det första stavar Kristian med K.
För det andra så var Marie Lindberg (läraren) jättebra och hon sjöng verkligen inte falskt. Hur är det med tongehöret Primen?
Hennes ballad var mucho fin och hon fick min röst bägge gångerna!
HA!

Postat av: Karin

Eremo: Tok att jag stavar Krille fel, är ju dumt av mig, jag ber så mycket om ursäkt. Att hon sjöng falsk är inget att prata om för det gjorde hon, hur e det med tongehöret Eremo?Ja, den va fin men lam och ingen låt jag vill skicka till Finland....sådeso!Puss på hyllan!

2007-02-11 @ 22:30:51
Postat av: eremo

Jag vill inte heller skicka den till Finland eftersom jag vill ha ett fartfyllt bidrag. Men det ska ju vara med nån ballad i finalen i Globen och den här var så himla fin, jag grät nästan och falskt det sjöng hon inte. Du är den enda som sagt det....så. Nä, jag vet du har fel.
Men jag gillar dig ändå, fast jag tror att du tycker jag är en pain in the ass nu.
Puss.

2007-02-12 @ 08:06:45
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: sara

Jag måste hålla med karin här, tyckte också hon sjöng lite falsk, kanske för att hon var nervös men ändå... Jag gillade verkligen inte henne, dålig ballad och trist framförande, tror hon gick vidare pga askungesagan.. Men den tar nog slut nu. The Ark är ju bäst hittils, men det är ju inte så hård konkurrens. Spännande att se ifall något annat bidrag är bättre..

2007-02-12 @ 08:59:07
Postat av: eremo

ni kan ju ingenting.
:(

2007-02-12 @ 09:30:49
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: sara

här låter det iaf falskt.. :) http://www.youtube.com/watch?v=-Z2DvCUhAVs

2007-02-12 @ 10:04:32
Postat av: eremo

har inget ljudkort på jobbet. få lyssna hemma ikväll.

2007-02-12 @ 10:38:24
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: nej, jag tycker inte du är en pain in the ass, alla får la tycka vad de vill och la smak is like the butt, delad. Jag vet att jag har rätt, haha!I globen får hon sjunga bättre, annars köper jag inte hennes koncept..sen sjöng hon på svengelska med...det e nog jag som e en pain in the ass, hehe...solly, solly....

Sara: Nervös var nog bara förnamnet och det kan man nog förstå...jag tycker också hon var trist, snark säger jag. ska kolla upp youtuben, hihi!Kram

2007-02-12 @ 10:39:07
Postat av: eremo

fuck you all.

2007-02-12 @ 11:41:56
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Karin

Eremo: =) I love u too!! Puss puss

2007-02-12 @ 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback